My life would suck without you

Jag har blåmärken överallt.

Sånnahär. Fast de sitter på rumpan å låren också, och det tänker jag inte ta kort på, så ni får helt enkelt föreställa er det. Ont gör det iaf. Men nu ska vi inte klaga. Det finns dem som har det värre.
Hur som haver så har jag ingenting att göra. Vad ska jag göra. American Pancakes. Det hade varit gott serrö. Men vi ska nog äta lunch snart. Jag har inga läxor och jag har städat och jag har tränat hemma träning, jag har duschat. Dock har jag inte klätt på mig, å det tänker jag inte göra förns det kommer någon och säger vad jag ska göra.
En promenad genom stan kanske?

Jaja, vi hittar på något.
Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback