Jag kommer inte älska dig för resten av livet, vill inte leva med tungan hängandes utanför och tycka synd om mig själv

Mitt sista inlägg som 15 åring. Året har varit rätt käckt. Mycket har hänt och jag har förändrats mycket. Mitt första år tillsammans med Jesus, mitt första år där jag hittat mig själv. 
   I morgon fyller jag 16 år. Det är första dagen på resten av mitt liv, och jag ska verkligen göra det bästa av situationen, eller ah, försöka iaf. Jag vill leva som jag vill och jag ska leva som jag vill tillsammans med mina vänner som är de finaste i världen. 
   Så 1:a februari, jag är redo. Frågan är om 1:a februari är redo för mig

Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: jackie

du får ett grattis här med för att det är så kul att skriva grattis till människor. Grattis my love <3

2010-02-01 @ 16:57:17
URL: http://jacquelinechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback