I've lost myself

Hemkommen från söndagsmiddag och kyrkan. Sången gick väl bra, inga konstigheter. Ska strax till kören. Vi ska rocka loss med Shackles. Kan inte bli fel. Jag vill helst inte att det ska bli skola i morgon. Skulle vilja ha lov. Men, det är bara ta tag i saken i guess. Har franskaprov och engelska och blablabla.
Veckan kommer att se ut såhär:
Måndag: Skola, slutar 12.50 och sen hem, plugga engelska och franska tills jag storknar. Barnvakt på kvällen. Annars rätt lungt.
Tisdag: Skola, slutar 13.50. Hem, plugga franska och engelska. Börja kolla på NOn. Sedan är det Diskantenövning, motionskrivarkväll med MUF klockan 19. Antingen går jag på det eller så leker jag med "mina " småscouter.
Onsdag: Skola, slutar någongång vid tre där. Hem plugga engelska och franska. Börjar repa runt 16 och repar till 20. Tonår sedan och sen hem och plugga det sista innan provet i franska. Eller ah ett litet större läxförhör kan vi kalla det.
Torsdag: Skola igen, franska"prov" och engelskaläxainlämning. Samba på kvällen. Börja skriva på NOn
Fredag: Skola, Musikteori, sen ledighet!
Lördag och söndag är inget speciellt planerat. Men på måndag vecka 5 så fyller jag år! Så det blir antagligen lite småpartyn och sånt. Apanroligt!
Nu kör vi ordentligt hela veckan!

Juste! Jag har jeans på mig idag. Det har inte hänt på 2 år. Jag är seriös. Har inte haft på mig det sen 7:an.
Ha det fint!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback