it will take me some time to realize

Idrott och ett matteprov. Precis så jag vill att tisdagar ska se ut! Matteprovet gick bra! Eller ah, man ska inte hoppas för mycket, men det var inget jag fastnade riktigt på, så det var positivt!
Jag ska plugga franska och engelska nu, sedan ska jag ut och gå med Julia. Långpromenad med massa samtal. Gillas. Gäller bara att ta på sig massor av kläder så man inte fryser!
Sen är det Diskanten, terminstart och det ska bli så roligt att träffa mina små barn igen! Och efter detta så är det öppet hus på LM Engström som jag ska fara å titta på. Mycket mycket bra tisdag helt enkelt!
Nu till eran favorit (?)

Samma klänning som för några dagar sen, fast nerviken upptill så det blev en kjol.
Svart baslinne från Gina, kavaj, strumpbyxor, raggisar å converse. En rosett i håret och dagen är gjord!

Nu ska jag spela gitarr å lära mig 100 000 000 glosor. Ha det!

it will take some time for you to realize
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback