It was only a kiss

Hemma från årsmötet nu. Det gick finfint! Helt ny styrelse, känner att detta kommer gå hur bra som helst!
Så hur har min dag varit? Bra, i guess. Har fruktansvärt ont i magen och i ryggen. Så har legat med värmekudde hela eftermiddagen. Somnade ett tag i soffan. Det är galen skönt att sova i soffan. Eller iaf när man väl sover, inte riktigt efteråt. Men iaf.
Åkte skridskor i skolan, och det var det värsta jag varit med om. Var hur rädd som helst! tänk om isen spricker tänk om isen spricker var min tanke hela tiden, så jag satt på kanten och drack varm oboy istället. Mer min grej.
Och nu då? Vad ska jag göra nu? Jag vet inte. Jag har ont i magen och vill helst bara krypa ner under täcket och gömma mig ett tag. Men ändå vill jag träffa mina fantastiska vänner som jag tycker om så fruktansvärt mycket. Men vi ska ses i morgon så.. idag.. ja du, det blir nog en film och eventuellt Let's Dance. Om jag kan övertala familjen med det. Ska duka upp med chips och godis (som inte finns, men det hade varit gott) och äta mig frisk igen. Eller ah, jag är ju inte sjuk. Men jag kunde vart.

Concrete Angel, texten är otroligt bra. Lyssna och tänk.
When morning comes it will be to late.

/Emma

Kommentarer
Postat av: jackie

vet du vad jag upptäckte igår? :o jag upptäckte att dem har byggt(?) en skridskobana på fotbollsplanen i talldungen! Blir inte jag ganska förvånad då? Jo! Hohoho :D <3

2010-01-16 @ 11:07:41
URL: http://jacquelinechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback