hope he's coming for me

För det första så måste jag bara be om ursäkt. Förra inlägget så skrev jag att jag åt en clementin, det gjorde jag också, men jag åt även en bulle. Hoppas inte att detta blev för stort trauma (?) för er. *host, sofie, host* ;)

Nu till dagen. Dagen har varit.. najs. Skola. Som vanligt. Massa musik och nu ska jag repa i cirkus 2-3 timmar. Göttkött!

Idag:
Linne1GinaLinne2GinaLinne3MonkiKavajSecondHandHalsdukIndiska
PaljettlegginsKappAhlKlockaTriwaNitarmbandRagladyKorshalsbandJulklapp


Nu måste jag kila, hörs i kväll!
/Emma

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag tänkte också på att du bara skrev clementin, men jag orkade int bry mig. ;)



du har alltid så snygga kläder på dig emma!!!!!!! :D

2010-01-13 @ 17:00:33
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback