heartbreak won't fear

somnade apantidigt igår och vaknade halv nio überpigg. Detta har inte hänt på väldigt väldigt länge! Vad ska jag göra idag då? Det kommer sluta med att jag ligger i sängen och inte gör ett skit. Kanske ska ta tag i pluggandet så är det klart, så slipper jag göra det i morgon. Låter bra. Men det tar ju inte en hel dag att lära sig ett kapitel i matten. Jaja, det löser sig.
Ont i lederna har jag också. Jag känner att jag är inne i en riktig klagoperiod. Klagar på allt och alla. Ikväll ska jag iaf träffa mina underbara vänner. Som jag längtar!
Ha en fin dag så hörs vi sen

och jag svär att jag aldrig sett stjärnorna, tydligare ovanför. Natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback