God in my living, there in my breathing

Åh, jag fick två finfina kommentarer förut. Av mina finfina vänner Jackie och Sofia. De skrev att de saknade mig, oh det kändes bra. Eller ah, inte att de saknade mig, för det är ju inte så roligt, men att vara saknad = att man betyder något = bra! Så det var najs!

Sitter på x2000 hem till Lerum igen. Ska bli så gött att komma hem. Ikväll är det julfest i kyrkan, fråga inte varför det heter julfest, för det var ju aslängesen den var jul, men iaf. Dit ska jag och ha en riktigt najs kväll med fina vänner innan skolan börjar. Jag är förövrigt riktigt taggad för skolan! Sista terminen innan gymnasiet, jag ska verkligen köra järnet sålångt jag orkar. Ha en riktigt go sista termin med min grymma klass.

Har läst massor på min nya bok, Elsas mode. Den är rätt bra. Man drömmer sig liksom bort och när man lyfter blicken från boken så inser man att man är i verkligheten. Lika roligt varje gång. Nu ska jag spana runt lite på olika bloggar och lyssna på Kathrine Jenkis, Point of grace och Matt Redman.

Gud är med er
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback