För jag ska aldrig bli som dom, jag har lärt mig den än. Inte nu och inte sen

Barnvakt idag. Eller ah, ge ungen en macka och lite juice, sätt på disney channel (som förövrigt är den bästa uppfinningen) och så är hon nöjd. Yeah!
Pulka idag, det kommer nog antagligen komma en film på det snart! Om det funkar som det ska och jag orkar. Mohaha.
Anledningen till att det inte är så många bilder på vad jag har haft på mig de senaste dagarna är för att jag har haft så fula grejer på mig. Idag, vit tisha å blå kjol liksom. Man kunde lika gärna talat om att jag skulle gå å hänga mig.
However, bibelstudier å kanske PS i kväll om jag är riktigt snäll. Mwhii. Annars får jag väl äta kexchoklad å kolla på lets dance.
Nu ska jag fortsätta spela gitarr. Jag lär mig aldrig om det är två Tn eller två R. HAHA!

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ <3


Kommentarer
Postat av: Hanna Persson

Hej Emma! Såg din kommentar, och tänkte bara skriva till dig med ;)Här i thasiland är allt fint, idag har jag ätit glass och promenerat i solen. Nu har vi ca 3 måander kvar här, och jag vill både att de ska gå långsamt och fort. Och du, även om jag är långt borta kan du alltid skriva på fejjan om du vill prata. Finns här, fysiskt på andra sidan jorden men på nätet är jag lltid nära! Kram

2010-01-29 @ 17:17:12
URL: http://thaihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback