everybody's dancing in the moonlight

Nu har jag vaknat, inte stigit upp, men vaknat ur min dvala även kallad sömn. Jag har inte sovit så bra inatt. Eller jo, när jag väl sov så sov jag riktigt bra, men när jag vaknade så var det så instängt i mitt rum så man ville ju bara kräkas. Så det försörde hela sömnen. Jag ska snart äta frukost, funderar på vad det ska bli. Gröt vill jag ha. Men vi ha ringen havregryn om inte min mamma har varit och handlat det.
  Igår så var jag somsagt i Flöda och på Trysilåterträff. Det var g-r-y-m-t. Har ni någonsin kört "gömma-pengen-i-handen-så-att-det-andra-laget-inte-ser-den"? Om inte, gör det. Det är vansinnigt roligt, eller ah iaf sent på kvällen. Då dör man. Varje gång. Helt otroligt.
  Idag ska jag kolla runt lite, se vad dagen har att erbjuda och så ska jag antagligen vara hemma ikväll, om inget trevligare erbjuds som filmkväll med mina fina bästa vänner. (Ja, ni ska se detta som en inbjudan)

  Jag vill ha VÅR. Så jag lyssnar på sommarmusik och drömmer mig bort till fläktiga klänningar, barbent, sandaler och värme.
En somrig låt  tänker alltid på sommaren 08 då. Det var en fin sommar. Eller ah, jag kommer inte riktigt ihåg, men den får mig att tänka på när jag, Fanny, Jennifer och Sandra var bästa vänner och det var.. ah, det var bara vi, bara oss och vi sov varje natt HELA sommaren i min säng och spelade dator varje natt HELA sommaren. Riktigt fint var det. Men, ja, allting bra tar slut någongång och nu är vi väldigt bra vänner lite sådär på avstånd. Och det går bra det med <3

NU - Mat!
/Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback