But God can be funny

Joho, nu är jag hemma efter skolan. Skolan var rena dödstortyren idag. Humöret var nere i botten HELA dagen. Sådär otroligt irriterad som man blir ibland. Jaja, jag pinade mig igenom det. Ikväll ska jag på styrelsemöte och ha det fint.
I morgon är det fredag. Fredagar är bäst! Och just i morgon är det fredag och ungdomsgudstjänst/trysilåterträff. HELT okej. På lördag är det häng med vänner och på söndag är det Gudstjänst, Emma, alltså jag, ska leda lovsången under förbönen. Yummie!

Massa fina kedjor. Hade även på mig pajettleggins, stor tunika och min favorit jeansskjorta idag. en halsduk och ett pannband(dålig hårdag).

Ha det apanbra
/Emma

Kommentarer
Postat av: Sofia

SNYGGA halsband!! :D

2010-01-21 @ 19:15:07
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback