And you don't miss a thing

Dagen började sämst! Försov mig till kvart i tio. Fick rusa upp och bokstavligt slänga på mig kläderna och rusa till skolan. Har haft ont i huvudet och mått illa hela eftermiddagen. Egentligen orkar jag inte repa, men jag ska göra det iaf. För jag blir glad av det. Har gjort min franska och engelska. Ska bara gå igenom allt en sista gång så sitter det apanbra sen.
   Efter repet så ska jag till kyrkan. Mitt hem, där jag träffar min familj. Jag tror att man kan ha två familjer. Och jag tror att familj är något man kan skapa. Jag har skapat en egen familj med massor av människor jag tycker om. Alla dem kan jag hitta i kyrkan, och den gemenskapen är oslagbar. Det är snöstorm här. Jättekallt och jätteblött. Jag ska sätta på mig massor av kläder sen, så jag inte fryser.
   Åh, vad jag längtar efter alla fina människor. Nu måste jag göra klart allting så jag kan gå sen om en halvtimme.

Puss och kram på er
/Emma

Kommentarer
Postat av: jackie

fin ny header, emmsan! <3

vi ses ikväll älsklingen!

2010-01-27 @ 17:20:45
URL: http://jacquelinechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback