You better think, think about what you're doin' to me

Åh jag har haft en bra söndag!
   Började som alla andra söndagar med Gudstjänst. Jag älskar Gudstjänster, de e najs. Sen var det fika med underbara vänner, mycket skratt! Jag tycker om att skratta, speciellt tillsammans med mina fina vänner, de gör mig lycklig. Och jag gillar att vara lycklig. Sedan skuttade jag iväg till gymmet och körde crosstrainer i 45 minuter och armar, axlar, nacke å rygg i 45 minuter. På tisdag skulle jag egentligen kört Zumba, men passet var fullbokat. Ja, jag blev vansinnigt arg, men kom på att det inte skulle hjälpa ett piss att vara arg, så jag struntade i det och ska istället sitta bänkad framför datorn klockan 07.00 på torsdag och boka Zumbapasset på lördag. Så jag får träna vanligt på tisdag helt enkelt.
   Antagligen så ska jag spela i morgon, men jag funderar på att dra mig ur, vet inte om jag vill ta på mig mer. Tänker på skolan och så, det är ändå rätt viktigt. Så jo, jag ska nog slänga iväg ett mail till P.O och tala om att jag inte kan vara med. Det är ju så vansinnigt mycket med MUF nu också, valår å grejer. Så nej, symfoni får bli en annan gång.
   Ikväll ska jag mysa med ost och kex, lite glass och så ska jag flirta till mig den där ringen i förra inlägget. För den är så apanfin. Så, jo, jag gillar söndagar. I morgon är det måndag. Måndagar är rätt najs.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sofie

Stressa inte för mycket lilla vän!

2010-03-01 @ 10:28:46
URL: http://sofieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback