So keep on walkin'

Salem Al Fakir gick vidare igår. Riktigt bra! 
   Jag tycker faktiskt att deltävlingen igår var över förväntan, det fanns ändå rätt många bra låtar. Hoppas det blir lika bra den 20e i Göteborg, för då ska jag dit och det längtar vi till!

I eftermiddag åker jag hem till Göteborg igen, längtar hem. Ikväll ska jag bada, smörja, raka och så vidare. Helt enkelt ta hand om mig själv. Hela nästa vecka kommer gå åt till att repa, repa, repa och spela konserter. Riktigt taggad! Hoppas att allting blir bra bara! Eftersom att jag repar hela dagarna måste jag ta ledigt från skolan, vilket innebär att jag måste plugga som en gnu på kvällarna och i alla pauserna. Jag måste även sticka iväg från två rep och skriva nationella prov. Eftersom att jag missar rep så måste jag öva extra på kvällarna. Ja, mina dygn skulle behöva vara 30 timmar.
   Sitter nu och gråter. Home make over är så jäkla sorgligt. Nä nu ska jag klä på mig, och fixa andra nödvändigheter.

Ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback