Love is not for me, not for me

Nu är det torsdag. Fjärde dagen på veckan. Sverige förlorade matchet i morse = dålig start på dagen. Teknik som första lektion, inte min favorit, men vad tusan. Det gick ändå rätt bra. Hade sån där pedagogisk eftermiddag, ett påhitt från torpskolan som alla älskar. Någon dag i månaden så får vi gå hem klockan 12. Det är särskilt gött när det inte är på tisdagar, utan typ torsdagar, typ idag.
   Jag och tre tjejer från min klass stannade dock kvar i skolan och övade inför något ramträdande, har inte riktigt fattat var hur och när, men jag ska tydligen spela piano och sjunga Lisa Nilssons Långsamt farväl. Det blir väl fint, kan man tycka.
   Jag ska skaffa mig ett gymkort idag. Är så galet rastlös så jag bara känner att jag vill träna. Friskis och svettis lockar inte alls längre. DÄREMOT gör Zumba det. Rytmisk dans typ, riktigt riktigt najs. Det kan bara bli roligt. Tjoho! Åh, är riktigt taggad. (Nej, jag har inte påverkats av reklamen på trean som går runt halvfyra varje vardag) 
   Igår så fick jag reda på (genom at tjyvläsa killarnas "hur tjejer ska vara lapp" att man skulle spela spel. Då får man alla killar man vill. Det var roligt. Ha-ha. Ironi på hög nivå.
   Jag längtar tills det blir sådär soligt vinterväder igen, för nu kan jag gå ut och gå. Och det vill jag. Men nu snöar det. Apanmycket, apanroligt! HiHiHiHi.
   Ska nog ta och kolla på Kenny Starfighter ikväll, tröttnar a-l-d-r-i-g. Och på lördag ska jag Jacqueline och Sofia ha dricka varm choklad, äta kladdkakekex och kladdkake-eftermiddag. Det kommer bli mysigt.


!

Puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: jackie

och det kommer bli så naaaaaaaaaaajs, kladdkake ftw :D :D :D vi kanske borde öva på att spela spel så att vi kan impa på riktigt när det gäller? ;D haha <3

2010-02-25 @ 21:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback