instrumentala ord, skrivna till dig. en liten hälsning ifrån mig

Sitter just nu på mitt kära x2000 igen! Jag fullkomligt älskar det. Min nya kärlek. Ska börja åka varje dag. Nämen skämt och sido. Började denna fantastiska resa med en 10 minuters försening. Tjoho! Men det kör vi nog ikapp.
   Handlat en ny klänning, ett par treggins och en sjal idag. Mycket fint! Rea <3 Fint ska det va! Klänningen var gammelrosa med minivolanger, tregginsen blågrå och sjalen leopardmönstrad. Mums!
   Ska strax till resturang vagnen och köpa senste numret av ELLE. Näst bästa tidningen. Vouge är ju bäst. Men lite för dyr för min tighta studentekonomi. Så ELLE får helt enkelt duga. Jag ska börja göra en klippbok. Så detta kommer bli fint!

Nu ska jag ta och skriva på mitt biologiarbete. 3 sidor kvar! Tjohej!
<3

Kommentarer
Postat av: kiwin

SV du är rätt skön du med ;) en vinterbild och en sommarbild på en och samma gång! vågat säger jag bara! för själv skulle jag aldrig vilja gå i dunjacka mitt i sommarn, eller med bara ben på vintern!

tuffast är alltid E:or

2010-02-07 @ 19:19:53
URL: http://ellinorlofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback