ingen säger sluta, ingen säger gör så, ingen säger gå dit, ingen säger hör på!

Idag har jag verkligen gjort jättemycket! Jag bara älskar tisdagar, gör alltid så mycket roliga saker då!
   Var i skolan som vanligt, men hade dock bara 3 lektioner för det var lärarkonferans på eftermiddagen så jag åkte in till stan och spenderade massor av pengar. Riktigt härligt! Blev riktigt mycket och riktigt fina grejer.
     
Bild: 1 Sammetskavaj - SecondHand 15:-
Bild: 2 Mönstrade leggins - H&M 129:-
Bild: 3 Leggins med två tyger - Missäy - 129:-
Bild: 4 Vårjacka - Missäy - 99:-
 

Bruna läderconverse - 999:-


Blommiga vårskor - H&M - 129:-

Ja, nu ska jag iaf sova. Hoppas ni har haft en bra dag
<3

Fina nya skor


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

vilka jättefina skor, bägge paren!

2010-02-07 @ 22:55:10
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback