In a world full of people

Skolan stängde idag. För det var snöras. Det var spännande. Däremot är det inte lika spännande att vara hemma helt själv utan en endaste människa som lever i flera timmar. Ska till musikteorin (som förövrigt är apantråkig för tillfället) senare, och sen ska jag träna (!). Får se om någon vänlig själ vill umgås med mig ikväll. I morgon är det iallafall kladdkakeparty som gäller. Det gillar vi!
   Jag ska nog vila lite. Har faktiskt städat mitt rum. Så det är jag värd. Eller så pluggar jag matte i massor. För det är rätt roligt. Eller så har jag SATC maraton. Det är rätt mysigt också. Så gör vi.

Vet att jag har lagt upp denna låten innan, men den är apokalyptiskt bra!
Astronaut


från den fina voken jag fick av Sofia, Jackie, Rebecca och Olivia.
Ni är grymma tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback