I want you to stay forever.

Har precis kikat klart på melodifestivalen. Min favorit var helt klart Anna Bergendahl. Så fruktansvärt bra låt. Helt underbar klädstil, jag älskade converse och finklänning kombinationen. Och så ska jag sy en likadan klänning som hon hade på sig. Bara för att den var otroligt fin.
   Har varit på kladdkakeparty idag med mina kompanjoner Sofia och Jacqueline. Det var najs. Vi kollade på Bridget Jones Dagbok, som förövrigt är den mest pinsamma filmen i historien, och så spelade vi galen panna. Helt stört vad folk kan vara dåliga. Men för all del, August Strindberg kanske var den som skrev ET, vad vet jag. Jackie kanske vet bättre? Eller vad säger du? ;)
   Nu ska jag äta upp mina vänner Ben&jerry och kollla på en bra film. Sen ska jag sova, upp klockan 8 i morgon! Det vankas Gudstjänst med Diskanten och gym efteråt. Juste, min träningsvärk är MAD! Helt sjukt. Men det var så najs å träna. Så vill jag göra det mer. Tjoho!


Källa


Kommentarer
Postat av: jackie

ja, för tusan. han var med å skrev ET lite på en kant. det har ni väl hört? ;) <3

2010-02-28 @ 10:25:58
URL: http://jacquelinechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback