Gör du ju visste, gör ja inte allsde, gör du ju visste, gör ja inte allsde. Sarru? HiHiHi

Maha, Kenny Starfighter är en riktig klippa han! Kollade på filmen på tonår efter jag repat i tre timmar. Har precis gjort franskaläxan och ska bara kolla igenom engelskan en gång till sen ska jag sova. Imorgon väntar en aplång skoldag med rumpjobbiga lektioner. Dock musik/no istället för teknik. Vilket är roligt. Det är också tre timmars rep som gäller i morgon igen, och sen är det Styrelsemöte med MUF. Lite läxläsning sen på kvällen och på fredag åker jag till Stockholm och hälsar på pappa. Ska vila upp mig lite. Härliga bananer!

Nu väntar kudden och täcket.
Godnatt vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback