Making fabulous planes for today

Sitter hemma hos pojken och väntar på att han ska fixa sig klart å hit å dit. Raka sig, och blablablablabla. Släktkalas väntar om 2 timmar. Jag har inte tänkt att göra mig iordning för det är ju ändå bara de gamla vanliga. Så gött att kunna säga så.
Imorgon börjar skolan, och jag har nog aldrig varit så nervös som jag är nu. Kan inte ens skriva ordentligt. Ska åka 09,22 tåget med Tova i morgon. In till stora staden Göteborg och in till lilla skolan LM Engström. Jag känner mig inte trygg och inte säker. Det känns inte bra. Jag är nervös och vill helst bara ligga hemma i sängen och sova bort tre år. Ta studenten och så är det klart sen.
Ikväll ska jag äta kakor med finaste familjen Sjögren och se på IFK-DIF matchen som förövrigt börjar om en halvtimme. De spelar på rååååsunda. Nostalgi och sånt.

Puss och kram mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback