dom hade mycket å säga, men vad var det dom sa?

Igår var grymt! Vi hann måla klart allting, jag, Jackie och Jockis var på Hoffmaestro och åt god mat innan. Vi träffade Hanna Persssssooon ett litet tag. Jag och Jackie åkte balder. Och jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Köpte tillochmed en bild. Det har jag aldrig gjort innan, men jag har aldrig haft så roligt, på väldigt länge, så det var ett måste. Hihi. Jag köpte en kalender som var fin på bokia och träffade Sofie och hennes käresta. Jackie och jag fick springa till tåget. Fast vi inte behövde. Men roligt var det.
Idag ska jag baka kladdkakemuffins, jag ska passa barn. Och inget mer. Imorgon är det bio och sen börjar jag på LM.
Och vänner, sommarlovet är officiellt slut nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback