Bo i en resväska

Känns som om jag inte varit hemma alls länge. Har iochförsig bara varit hemma i två veckor och nu ska jag iväg igen. Imorgon bär det av till Vadstena och hem till farfar. Stannar där tills på söndag då jag åker hem till pappa en sväng för första gången sen i påskas. Känns sådär va. Stannar hos pappa över natten bara och åker hem på måndag morgon. Så det blir inte en sån lång resa. Efter den lilla turen i vårt avlånga land så är jag hemma i en dag, sedan ska jag på Frizon. Kristen musikfestival för de som inte vet vad det är för något. Jag och Jackie ska bo i tält och lyssna på fin musik i 5 dagar. Riktigt skönt! Sedan är det bara en vecka kvar innan skolan börjar. Och det kändes som om skolan nyss sluta och jag fick sommarlov. Plötsligt känns gymnasiet fruktansvärt nära och jag känner nervositeten komma krypandes.
Jag har inte packat än, men ska nog göra det snart. Det är så tråkigt bara och jag har nästan inga trosor rena. Suger ju.
Tack och hej vi hörs imorgon kanske, för nu ska jag ju vara ifrån Joakim och allt pussande så då har jag tid för datorn. Jockispockis fick ett fint halsband av mig idag för att han har blivit stor. Jag fick också ett, tyckte det var mer rättvist då.
Nu säger jag godnatt.
Hejdå
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback