Pingisbollar till ögon, jordgubbe till näsa och så snöt jag ut halva hjärnan precis

Snart kommer glass. Hemleverans. Min hals behöver det. Jag behöver det. Jag tänker nämligen som bäst när jag äter glass. Och det är ju najs. Och så sa jag till Jacqueline att hon skulle komma hit på sin håltimma och ge mig lite choklad. Men hade hon någon håltimma, nej det hade hon inte. Så, jag får äta glass och strepsils jordgubb. Kul. Verkligen. Men jag ska äta tills jag dör så jag kan kanske eventuellt åka till kyrkan i kväll. För det behöver jag. Alot!
   Ätit lite najs sushi idag också. Hemleverans där också. Gottans. Fast det var inte lika gott som det brukade. Wasabin sved i halsen och jag kände nästan ingen smak. Pollen <3

Jag vill till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback