Och vi satt på gräset som växte i takt med himlen

Välkommen hem till mig. Eller ah, hem till mitt rum. Där jag bor.

En fin hylla, och herre jisses vad dålig kvalitén blev. VAD HÄNDER?!
Under hyllan ska det sitta ett väggord, antagligen en bibelvers, eller något liknande. Mums!

Och andra hörnan av rummet. En gardin, skrivbord och lite foton. Bilderna i de stora ramarna ska antagligen bytas ut, jag letar efter ett kort som togs på nyår. Jag vet inte vem som tog det, men det är iaf på mig, Sofie och Rasmus. Det kortet vill jag ha. SÅ HAR NÅGON DET KORTET SÅ RINGRING!
Juste, den stora klumpen brevid korten är en bibel. Hur ball?!

Tredje hörnan, även kallad The music corner (eller inte). Mina tre saxofoner, gitarr, notställ och i den svarta grejen brevid bibeln ligger numera noterna (Jag har fått bra ordning, applåd till mig!). "Min" flöjt är där också, och massa annat fint!

Och så måste ni ju bara se vad jag hittade när jag flyttade. Min finfina kjol som jag har saknat!
   Så, det var mitt rum. Välkommen när ni vill. Finns det hjärtrum finns det sjärtrum.
Insåg precis att jag inte fotat sängen. Men sängen är under hyllan. så nu vet ni, ifall ni skulle komma hit mitt i natten och det är mörkt och ja.. ni förstår. Jag har ju hört att det finns folk som får nattbesök i gråbo.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback