men jag skulle inte vara någonting om du inte fanns

Nu ignorerar vi smärtan i halsen, vi ignorerar att snoret rinner till munnen, vi ignorerar att folk tror att jag har gråtit och vi ignorerar att jag ser ut som rudolf med röda mulen på näsan. För, mina vänner, det är vår. Och jag fick en "härlig" vår promenad med min finfina vän Jaqueline som jag inte träffat sen i lördags. Vilket känns som en evighet. Hur som helst så åt vi glass (för andra gången i år) och gick till apoteket eller som det numera heter "Kronans Droghandel". Nej, jag skojar inte. Det heter droghandel. Varför vänner? Varför? Jag är ju stammis på droghandeln, och det känns inte bra.
   Jag har repat idag och träffat finfina Tova, Johanna och min älskade och saknade Towe. Jäklar vad kul det var att träffa alla! 
   Jag tycker inte om att sova. För jag kan inte andas.
   Ha det naaaaaaajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback