In a world full of people, you can loose sight of it all

Jag är helt tät i ena näsporren och halsen värker så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Helt sjukt ont gör den. Jag kanske inte skulle tränat idag. Det kanske inte var det bästa jag gjort i mitt liv. Men gött var det. Hur som helst, så får det nog bli lite vila i från träning tills polleneringen har lagt sig, iaf det värsta. Det skulle ju vara gött å andas igen! Att bero på näsor, vart kommer snor ifrån? Måste leta upp svaret, detta gör mig galen.
   Kanske ska dricka lite te och kolla på TV. Det var hur längesen som helst jag kollade på tv. Så jo, det ska jag nog göra. 
   Hoppas på en lika fin dag i morgon som det var idag.

Puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback