Here comes the sun

Igår var jag inne i stan med Joakim som sagt. jag tvingade in han på massor av olika butiker och affärer. Jag letade efter en hatt och en parkas. Var båda slut? Ja, de var de. Hur roligt var det då? Inte alls roligt. Jag hittade iaf ett par jeans och ett linne och ett par örhängen så jag är glad. Jag köpte en mindre storlek i jeansen än vad jag brukar. Det gjorde min dag. Jag var hur glad som helst resten av dagen och i morse när jag tog på mig byxorna så svävade jag på moln. För att jag kom i ett par jeans i en mindre storlek. Det är sjukt. Helt sinnes. Varför?
   Det var min tanke idag. I morgon ska jag på utvecklingsamtal. Och det är inte roligt. Och sjukt ovärt. Hur som så ska jag stänga av datorn nu, godnatt!
En liten låt såhär på kvällskvisten
/e

Kommentarer
Postat av: Sofie

Roligt med shopping!

Jag köpte jeans i min vanliga storlek för ett litet tag sedan, men de är alldeles för stora så borde nog ha gjort som dig och gått på en storlek mindre. Puss

2010-04-27 @ 08:34:48
URL: http://sofieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback