Vecka 40 måndag

Ny vecka. Jag kanske är den enda personen i världen, men jag gillar måndagar på ett sätt. Det är liksom, ny vecka, nya tag och nya dagar. Och framförallt en vecka närmare 9.ans slut. Tack Gud för det!
Min måndag började sämst iaf! Försov mig en halvtimme, så hela mina tidsplan sprack och jag fick springa till skolan, nästan. Mitt morgonhumör sög verkligen. Var sur på allt och alla. Tillochmed när jag kom till skolan så var jag otrevlig.
Jaja, det släppte snart, och engelska redovisningen gick superbra! Fick asbra kommentarer efteråt, så det var suveränt!
Eftersom att det är jämn vecka så slutade jag 12:50 idag, skönt! Så jag ska sätta mig med matteboken och plugga klart och sen ska jag se på en film hade jag tänkt, Män som hatar kvinnor. Så det är dags att börja plugga nu. Eller så ser jag på film och pluggar samtidigt. Det låter som en bra idé!
Sen blir det träning, och lite saxofonspel. Håller på att jobba in trysilresan förfullt så barnpassning också. Eller barnhämtning kanske man ska säga. Wellwell, vad gör man inte för familjen ;)
Att bero på skidor så hittade jag min skidjacka häromdan, åh jag längtar och är as taggad för skidsäsongen.

Nu pluggpluggplugg


Fina Anna

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback