Värdelöst

Sämsta dagen idag. Helt ärligt. Vi har varje onsdag såkallad lagdag. Detta innebär att vi ska vara tillsammans hela arbetslaget och gör massa skojiga övningar. Men idag var båda mina lärare sjuka så vi hade arbetspass hela dagen. Och både du och jag vet ju vad man gör på arbetspassen. Ingenting. Verkligen totalt meningslöst.
Vi skrev iaf lite idéer till Cabarén, och kom på några riktigt bra grejer, det var ju bra iaf.

However, sitter och äter potatisgratäng, lunch-middag typ. Vad kallar man det då. Brunch är ju frukost-lunch.  Blir det Linner då? Haha, hur som haver så ska jag snart skutta iväg till Saxofonlektionen och Duetten, kvartetten samt orkestern för att sedan hämta upp Josefine och hänga på tonår hela kvällen. Mums!
Nu är maten slut och jag är mer hungrig. Ska man ta sig en kaka kanske? En kaka!? På en Onsdag? Haha! Så roligt!

Snart är det helg, helg = Stockholm och Stockholm = Kärleeeek! Ska bli kul att träffa lillasyster också! Har ju inte sett henne på hela sommaren. Mwhii!

Nänu ska jag länsa kylen och äta lite mer, inget plugg för mig idag. Tar det i morgon.

Ha det finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback