Torsdag

Skolfoto idag. Inte jättespännande, fotografen var sämst och jag blev inte fin. Men men, det är ju bara hela släkten som ska få kortet och skolkatalogen kommer ju bara finnas typ.. förevigt. Imorgon är det spexfoto med klassen. Anton kom med den briljanta idén att vi ska ha en jädrans massa ballonger överallt. Vilket hade varit sjukt ball, men fotografen var en ursäkta uttrycket, surkärring, så det lär antagligen inte funka. Men vi ska försöka.
Vet inte vad jag ska vara än. Funderar på "litet barn som precis ska gå och lägga sig". Orkar inte hålla på med massa annat. Så antagligen blir det så. :)
Min kalender är smockfull i helgen, and i like it!
Fredag: Skola först, musikteori, körövning, ungdomsgudtjänst, Josefiiin.
Lördag: Jobbjobbjobb, spelning, jobbjobbjobb
Söndag: Gudtjänst, träning, plugg inför svenska muntliga som jag har på måndag.
Och snart är det oktober, jag älskar oktober då är det h-ö-s-t.
Att bero på höst, så var det stört kallt i morse, frost och hela grejen. Vi hade ett fint spindelnät på balkongen, ni vet så som det ser ut i tecknade filmer, så såg det ut! Och så var det alldeles frostigt och vacker. Men dum som jag är så hade jag inget batteri i kameran så jag kunde inte fotaa. Blöblöblö.

Whatever, nu ska jag äta och sen ska jag lämna/hämta Elliot i kyrkan, kanske stannar där och tjötar ett tag istället för att gå hem. Värt.

Måste sova tidigt idag. Trött, och så måste jag komma på vad jag ska ha på mig i morgon på spexet.
Det löser sig :)

NU - Sopraaaaaaaaan!


Kommentarer
Postat av: Anna Lojander

jag tycker också om oktober och hösten :) men extra mkt detta året när man fyller 18!!!! :D

2009-09-14 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback