Tisdag

Skolan är verkligen botten när det inte finns något vettigt att göra. Temadagar är sämst! 2 timmar om droger, "idrott" och en teater. Kan verkligen inte bli bättre.. host!
Jag är färdigpluggad och klar. Svenska muntlig redovisning i 10 minuter. Och det fick inte vara längre. Hur ska detta gå.. Jag babblar ju alldeles för mycket. När jag tog tiden så hamnade jag på 16 minuter. Får ta och korta ner det. Fast då känns det inte som om jag får sagt det jag vill ha sagt.

Anyway - Jag äter nu. Digestive och apelsinjuice. Seriöst, det finns inget godare! Bästa helt enkelt.
Ska snart skutta ner till kyrkan och till alla mina körbarn. Funderar på om jag ska träna efteråt eller om jag tar det på torsdag istället. Har ju faktiskt tränat tre dagar i rad nu. Helt otroligt, måste ha slagit mig eller något.


Sopranen går som på räls, älskar den. Verkligen älskar! Bäst är den! Det roligaste är när man spelat på sopranen och sen byter till tenoren. Tenoren blir liksom BAOUTASTOR!

Nu ska jag vara lite cool och hänga på facebook ett tag.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback