Sovit ut

ohja! Jag har inte sovit ut på jag vet inte hur länge. Idag vaknade jag iaf av mig själv kvart i nio, och det måste ju iaf vara ett tecken på att jag har sovit ut ordentligt. Aldrig i hela mitt liv att jag skulle vaknat den tiden annars.
Jag har druckigt obòy idag, vet inte när jag drack det sist. Det är fruktansvärt gott iaf.
Har även hittat en datorväska hemma. Ganska ful, men det spelar faktiskt inte jättestor roll för jag kan trycka ner datorn där, och även alla mina miljoner skolböcker som jag ska ha med mig till Stockholm. Jag har inte riktigt packat klart ännu. Massa småtjafs kvar, såsom kläder, tandborste, skor, sminket.. ja, typ allt. Men det löser sig!
Hoppas att min lön kommer i helgen så att jag kan handla kavajen som jag har suktat efter så länge! Provade den i går, och det är verkligen gjord för mig! Såå min stil! Whoho!
Jag drömde om gymnasiet inatt. Att jag började på Hvitfeldtska och spelade sax. ASbra spelade jag, verkligen typ stört bra! Helt otroligt, jag ska bli så duktig som jag var i drömmen. Jag ska, jag ska, jag ska!
Märker man att jag längtar till gymnasiet? Bara liiite ^^
Nänu måste jag fortsätta packa!

vi hörs antagligen på tåget!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Leia

Söt bild i headern =)

2009-09-19 @ 14:39:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback