Söndagar är min favorit

Söndagar är alltid så himla bra. Börjar alltid med Gudstjänst och sen går man hem och bara är.. Det är så härligt! Jag ska spela lite på saxofonen, måste lära mig Donna Lee. Det kommer ta tid, men jag ska lära mig den! Jag ska!
Jag ska prata lite engelska för att förbereda min muntliga redovisning. Med det kommer gå superbra tror jag! Känner det på mig!

Var inne en sväng på jobbet och skrev.. vad heter det? Tidsrapport? Ah, iaf, jag skre vhur många timmar jag hade jobbat denna månaden. vilket inte var många, men bättre än inget. Lite pling i kassan blir det iaf.

För er som har spotify;
http://open.spotify.com/track/6Pjbh7UiZakQdOBocWcY6W

Och för er som inte har:

Charlie Parker - Donna Lee

Det ska gå, förr eller senare. Nu - ÖVA!


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback