Slapp dag i skolan

Onsdagar är riktiga slappdagar i skolan. Tema/lagtid/arbetspass dagar. Idag vek vi papper till små figurer och hängde upp i klassrummet, jobbade med cabarén och hade Hemkunskap. Det är gött, iaf för mig, att just onsdagarna är så slappa för jag gör så stört mycket på eftermiddagarna. Om en halvtimme ska jag sticka iväg och är hemma någon gång vid 23 tiden ikväll, hinner inte ens äta middag. Men det är så det ska va!

Mallorca 09


Emma och Jossan


Emma och Syster <3


Jossan och Emma


<3


Poolen <3


Rätt gött


Solen i all ära, men DETTA var anledningen till att man åkte dit.
Chokladkaka på resturangen krokodil.. MUMS!
Saknar Mallorca, det var asgrymt!


Nu ska jag skriva lite mer på engelskan.
Puss !

Kommentarer
Postat av: Jossiiiss

Men söta bilder på mig gahaha :D <3

Love

2009-09-30 @ 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback