Signalsystem och köttfärsås

Har nog aldrig i hela mitt liv gjort en sån smaklös köttfärsås som jag gjorde idag. Inte okej. Kan bero på att jag pluggar signalsystemet omvardannat samtidigt som jag häller i kryddorna i den överfulla stekpannan. Köket ser ut som hej kom och hjälp mig. Men min mamma säger att "Skolan går före allt" därför skjuter jag upp med att städa där och "pluggar" istället.
Dagen har bestått av skola och mat typ. Skulle egentligen träna eftersom att det är måndag, men jag är sjuk så det blir ingenting med det. Kommer antagligen inte kunna vara med på Stonehill heller på onsdag. Och jag hoppas att rösten är någorlunda bra så att jag kan sjunga på onsdag..
I morgon är det tisdag och det är diskanten. Det är plugg för jag har franska prov på torsdag. Och matteprov på fredag. Och No prov i morgon. Hm.. Alldeles för mycket för en stackars 15 åring som jag.

Jag saknar Sofie också. Min extra mamma. Jaahaadu, träffar henne bara en gång i veckan nu, vilket absolut inte är okej. Blöblöblöblö.

Nänu ska jag fatta pennan (tänk på hur töntigt det låter) och forsätta skriva om gråa substanser i ryggmärgen som består av cellkroppar som kopplar om och leder svaga elektriska signaler kors och tvärs i kroppen. Spännande? Nej, eller jo, eller bara ibland. Inte när man har press på sig för att man måste ha MVG.


Hittade föresten en söt bild på mig, mitt tackkort från konfirmationen som jag inte skickade ut för att jag skickade ut ett annat.
Mahaa.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Underbart kort på dig!

Saknar dig också goding, du får komma och hälsa på mig precis när du vilL! :) Kram morsan

2009-09-21 @ 22:12:17
URL: http://sofieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback