Pyjamasbyxor och shopping

Finns det något bekvämare än pyjamasbyxor? Nej, verkligen inte. Det är konstigt nog det bekvämaste plagget i hela mig garderob. Jag har rutiga, köpta på Lindex tror jag. Hur som helst så är de otroligt bekväma! Bor i dem när jag är hemma!
Vi slutade tidigt från skolan idag - skönt. Studiedag i morgon med, så helgen har börjat! Efter skolan så åkte jag, Madeleine och Emma in till stan och tittade runt lite. Hitta två superfina armband i en mysig butik i Arkaden vid typ EH.
Var inne på Tessie också, och Emma och Madde gjorde ett eller snarare två kap - Blus för 199:- st. Har nog aldrig sett Emma så glad. Hon köpte förövrigt de snyggaste legginsarna ever! Svarta med nitar på sidan. Hur fina som helst! Jag vill också haaaa!
Har gått en långpromenad med Julia också! Alltid lika härligt. Hon är bra!
Middag med familjen, och nu har jag börjat tvätta och packa och städa. För i morgon åker jag till Stockholm. Mumsmumsmums på det! Hatar dock att packa. Tar alltid med mig för mycket. Slår aldrig fel. Helt otroligt! Kanske ska försöka att inte ta med mig mer än nödvändigt i helgen..Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Supervalpen

Hahaha, vi har en snubbe på Hvitfeldtska (estet såklart) som går runt med rosa pyjamasbyxor typ varannan dag ! ^^

2009-09-17 @ 22:38:29
URL: http://www.supervalpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback