Nu är det slut på veckan..

Jag blir så arg. Varför ska helgen alltid gå så jäkla fort!? Jag har inte ens hunnit med att andas känns det som. I fredags så var jag på Ungdomsgudtjänst i Floda. Tog med Josefine, Adrian och Christoffer dit också. Missionerar kallas det. Håhå.
I lördags så jobbade jag, hard work work.. Nej, men det var kul att vara i butiken igen, även om jag inte bokstavligen var i butiken, men ah, ni fattar vad jag menar. Eller så gör ni inte det.
Hur som haver så har jag jobbat, vilket innebär att jag ska köpa mig en kavaj snart. en halv lång. Åh, vad fint! Jag har hämtat ut mammas skor som är fina. Stövlar med dragkedja på sidan, klack och hela grejen. Suveränt. Juste, den årliga föremjukelsen, spelning på torget hann jag med också. sen gick jag hem alldeles i onödan, eftersom att jag skulle tillbaka sen och hyra film. Dumhuve. However, så var det movienight hemma hos mig med Adrian, Christoffer, Tyler och Josefin. Trevligt trevligt trevligt!
I natt har jag sovit 5 timmar.
För jag var i kyrkan i morse, eftersom att mina små körbarn skulle sjunga på gudtjänsten. Åh, så duktiga de var! Vi brukar normalt vara 25 stycken, 15 stycken var sjuka. FEMTON stycket. Stört. Svininfluensan svininfluensan. Hejaheja!
Men de 10 tappra som var där, var grymma! Blev stolt som en tupp. Sen bar det till centrum för att gå runt där, Livsrumsdagarna. Jag har valt en bil jag vill ha. Nej jag kommer aldrig få en bil, men jag vill ha en.
Hela eftermiddagen har jag spelat saxofon och piano, gitarr, you name it. Sen tillbaka till kyrkan, körövning. Hem, äta mat och nu ska jag sova för jag har inte sovit på hela helgen känns det som.
Jag ska också bli bättre på att ladda upp bilder, eftersom att det är roligare att läsa då. Grejen är bara att det är otroligt tråkigt att ladda upp bilder. Så jag hoppar det, tills den dagen då det blir roligt. Eller, ah typ.

Juste! Måste berätta om den sjukaste händelsen. Jag, Emma, har ramlat ner i ett nässelsnår. Jag har bränt mig på brännässlor i hela min hand! Helt otroligt! Den är röd och aloe vera är min bästa vän.
Nu är det sängen, imorgon är en ny dag, nya tag!
Träning ifall jag inte känner mig allt för krasslig.



Mina otroligt fina Helsjön vänner. (Ja, jag kände för att ladda upp en bild (;)



Fina Amanda och jag.
Hjärta

Oj, det råkade blir två. Ingen fara.
Jag vill ha McDonald's, för det var länge sen.

Puss å kraaaaaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback