Nu är det fredagsmys.

Hoppas inte föräldrarna stöööör.
Får panik på den reklamen, sitter två emosar i ett rum med OLW.
Måste börja med att berätta att igår så spelade vi samba för första gången! Jäklans var roligt det är! Ska se om jag hittar en bild på trummorna så att ni förstår vad det är vi bankar på! Hur som haver så var det super roligt och jag längtar massor tills nästa torsdag!
Idag har jag varit i stenkullen och haft musikteori. Tonika, subdominant, dominat och annat skoj. Är lite ledsen över att nivån är så låg. Vissa kan ju liksom inte ens vad tagenterna på pianot heter. Skumt..
Wellwell, det blir nog bra.

Jag hade planerat att träffa min konpanjon Adrian typ snart, men han skulle ha "killtid". Ifall jag inte skulle vara tillräckligt manlig för honom!? Är det det han menar? Knepig kille det där;)
Så jag får väl vara duktig och plugga lite engelska. Nej, det ska jag inte göra. Jag ska kolla på film och sen ska jag ner till torpskolan, min syster är på sitt första disco, och vem är det som är nervösast? JAG! Hon är bara 10 år! Inte okej!


En Surdo.
Och så bankar vi på massa andra fina saker, tamburimer och skakar, augogo och caisha.
(Stavningen har jag inte koll på)
Bilden är tagen från google

Åh, det är så roligt.

nänu får det vara nog!

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Härligt:D

Jodå bara bra:)

Gör dudå?

2009-09-25 @ 20:08:08
URL: http://jennifersoderlunds.blogg.se/
Postat av: anna lojander

härligt att ni är med i sambagruppen i lerum!! det gillar vi :P jag och anna planerar nog inför en kommande cup till lerum och spela med er någon gång :) hörde att ni spelade rätt tidigt på dagen :P ha det bäst så syns vi när du som minst anar det ;)

2009-09-26 @ 09:57:09
Postat av: Supervalpen

bankar man på skakar ? ;)

2009-09-26 @ 11:34:57
URL: http://www.supervalpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback