Nerbäddad med Eclipse

Nu klarade inte kroppen mer. Hostan och halsont har tagit över och jag ligger i sängen, och läser förfullt. På engelska, eclipse, tredje boken i "twilight serien".
Att bero på twilight så lyssnar jag samtidigt som jag läser på Pygmy Twylyght med Frank Zappa. Åh det är så bra!

Det blir ingen diskanten idag och antagligen ingen skola i morgon eftersom att de ska till Stonehill för friidrottsdag hela dagen och jag kommer ju inte kunna vara med där, och då finns det ingen anledning att stå där och frysa hela dagen.
Så det blir franskaläsning för hela slanten. Prov på torsdag, sen har jag gjort min insatts denna veckan och så tar vi nya tag efter helgen så kommer matteprovet gå galant.

on the 33 seet, by the doodoo room (8)

vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Supervalpen

Crystal eye, crys

2009-09-22 @ 23:17:12
URL: http://www.supervalpen.tk
Postat av: Supervalpen

Crystal eye, crystal eye.. (8)

2009-09-22 @ 23:18:02
URL: http://www.supervalpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback