Mat!

I love mat. I love svengelska. Mat är gott, fy vad gott det är!
Och eftersom att jag har ätit nu så ska jag träna lite grand så blir det MVG i hälsa. Jag har nämligen lärt mig att man måste träna om man äter. Lite fel formulerat kanske, eftersom att man måste äta för att överleva. Men jag tror ni fattar poängen. Hur som helst så har jag slagit mig ganska hårt i huvudet eftersom att jag numera tränar två gånger i veckan. Helt otroligt. Bockar och bugar för Lovisa och Hanna som har dragit in mig i denna hälsosamma livstil. Det gör inga underverk, men jag mår prima och som en riktig "modebloggare" hade uttryckt det, jag strålar! Håhå.
I vilket fall som helst så vill jag bara berätta att jag är sjukt trött på min skola. Nian suger, och jag ska gå här i ett år till. Jag har inte ens tagit mig igenom en fjärdedel. Vilket suger. Alla säger: det kommer bli bättre, snart ska ni välja gymnasie och så och BlaBlaBlaBlaBla! Men jag har redan valt. Jag ska till Hvitfeldtska och gå Estet - Musik. Och bli en riktig musik nörd B-). Gött är det. Så varför i hela friden skulle nian bli bättre över att jag går omkring och oroar mig för att jag inte kommer komma in på gymnasiet. (Varför jag nu skulle oroa mig för det, eftersom att jag är ganska duktig i skolan). Nej, jag tror nian kommer suga riktigt ordentligt. Och jag bävar för nationella proven som jag inte fattar varför vi ska ha eftersom att lärarna inte ens får sänka betyget om man suger på provet. Så vi gör ett prov som alla hetsar upp sig för och för statestikens skull. Vad är det för påhitt?
Nej, hvitfeldtska nu tack!
Och så saknar jag mina vänner som inte går på skolan eftersom att alla går på gymnasiet. Hejaheja högstatiet! NAT! Usch vad jag klagar.. x)
Wellwell, nu ska jag sätta på mig träningskläderna och skutta ner till det beröma FRISKIS&SVETTIS och blir svettig och frisk! ( För jag är lite sjuk faktiskt) Men whatever..

Förövrigt så suger det att vara olyckligt kär. Ska nog sluta upp med det där med killar ett tag. Bara jätteansträngande.. Böl.


- Jag är bäst!
- Nej, jag är bättre.
- Man kan inte vara bättre än bäst!
- Jag kan
- NEHE!
osvosvosv...
HannaPannaPäronKung <3!
Tänk P.. HUMOR!

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, lindex har förvånat mer och mer nu för tiden.. btw, du ågr möjligtvis inte på kärrtorp?

2009-09-14 @ 21:18:38
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback