Måndag

Måndagar varranan vecka är bäst. 8-12.45. Kan inte blir bättre. Eller jo, det är klart det kan, men det är brabrabrabra!
Har gjort läxorna, ätit mellanmål och övat på saxofonen. Härligt är det!
Ikväll har jag planerat att åka och träna. Friskis&Svettis for life! Det är bäst! Helt klart. Om man bortser från att mina mamma har tappat bort (plockat undan, fast hon vet inte var) mitt kort. Men annars så är det bäst! Medel gympa, skivstång och spinning. Det är jag, Hanna, Lovisa och pensionärerna.
Med andra ord de coola, som hänger där.
I morgon är det tisdag, och då är det diskanten och ReKo. Roligt roligt roligt. Undra vad vi ska prata om..

JUSTE på fredag åker jag hem! Hem till härligt underbara och otroligt saknade Stockholm. Åh, vad jag älskar den staden. Så mycket bättre än Göteborg. Även om Göteborg inte är så tokigt så är ändå Stockholm hemma. Och jag ska åka dit på fredag. Aldrig varit så exalterad över ännu en x2000 resa. Men jag ser verkligen fram emot det!

P
Hold me until I die


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback