Klantarsel

Jag sitter på tåget på väg till Stockholm, plockar upp datorn och märker att jag har glömt mitt internet hemma. BRA TÄNKT DÄR!
Så nu har jag fått var en hel helg utan internet, vilket har varit ganska skönt egentligen. Jag har pluggat otroligt mycket iaf!
Helgen har tillbringats i Sthlm som sagt, och oj, vad jag älskar den staden. Så... hemma. Någon gång i mitt liv ska jag flytta tillbaka. Haha, blir nästan tårögd här.
Jag ska lägga mig ner och sova nu, är otroligt trött, trots att jag har sovit 11 timmar i natt sovit middag 2 timmar och sovit på tåget 1 timme. Jag har så ont i halsen. Kanske stannar hemma i morgon från skolan. Känner mig inte bra alls. Lever liksom på honungsvatten. Det är ganska gott om man halsar i sig det fort så att man inte känner smaken.

När jag var på Ica kvantum idag med mamma så fick jag för mig att vi skulle köpa Turkisk Yoghurt. Ja, det var endast för att Blondinbella säger att det är gott med Turkisk Yoghurt med honung å valnötter. Jag skippar nog valnötterna och kör på all bran istället. Men men, i morgon ska jag prova och se om det är så otroligt gott som hon säger.

I lördags gjorde jag riktiga kap när vi var i kista gallerian för att byta en borrmaskin på cleas ohlsson. På VeroModa hittade jag en stor stickad tröja för 100 kronor. Och ni vet ju alla vad jag tycker om stora stickade tröjor. MUMS! Den fanns dock bara i Large, men vad gör det. Den ska vara stor och stor var den!
Mums!

Nänu är det natten.
Puss och kram (L)!

Kommentarer
Postat av: Sofie

"Det är ganska gott om man halsar i sig det fort så att man inte känner smaken"

Bra tänkt ;)

Hoppas Sthlm va bra!

Vi ses på onsdag kanske?

Kram

2009-09-20 @ 22:04:01
URL: http://sofieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback