För det första..

Så har jag sovit till 14.00 idag! Till klockan 2! När hände det senast..? Kommer inte ens ihåg, gött var det iaf!
För det andra:
Jag måste rätta mig, förra inlägget. Peter: Nej man bankar inte på skakar x)
För det tredje:
JA ANNA! Kom hit till lerum och visa hur man ska göra ! Det blir as ballt!

Har varit på släktmiddag idag. Trevligt trevligt. Spelade Wii balance, eller ah, med den dära plattan, roligt roligt.
Just nu sitter jag och pluggar lite engelska, har muntlig redovisning på måndag och jag ska prata om Jennifer Shuettes. En tjej som blev grovt våldtagen och misshandlad när hon var åtta år. Så typisk mig att ta en sådan glad nyhet!
Hur som haver, nästa helg, då jäklar, då är det bio för hela slanten! Kan inte bli annat är AS BRA! Hurray!
Men först ska jag ta mig igenom skolveckan, matteprov och engelska muntlig. Är inte särskilt orolig över något av det. Så det blir najs bajs.

Nu ska jag se på män som hatar kvinnor och sen på den nya tvserien Vampire Diaries. Mmm... <3


Emma Anka -HUMOR!
PÖSS Å KRAM!


Update; Om fiskebäcksanna råkar läsa detta så tycker jag att hon kan prata lite med mig, för jag saknar henne.. Hjärta

Kommentarer
Postat av: jennifer

Okej jag ska bara mysa framför tv:n=D

2009-09-26 @ 21:02:53
URL: http://jennifersoderlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback