Bob Marley

Lovelovelovelove!
reagge musik är goast som finns! Älskar att lyssna på det. Wiho! Just nu sprutar Redemption Song ut ur högtalarna. Härligt låt det där!

Tisdagar = kyrkan hela eftermiddagen! Härligt är det! Gick dit direkt efter skolan eftersom att det var ReKo idag, så jag hade annars bara varit hemma i typ en timme. Och det är stört ovärt, så jag gick till kyrkan, satte mig i köket och åt kakor och pluggade i typ en timme. Plingade lite på flygeln (åh, så softisikerat det lät ^^ ) sprang sedan till köket igen och fikade! matmatmatmat! However så pratade vi om "Olika Gudsbilder" idag på ReKo. Tittade på massa bilder och skulle försöka förklara för varandra hur "Gud ser ut för just mig". Och jäklans vad svårt det var. Det är liksom någonting som bara jag vet, och svinsvårt att sätta ord på.
Läste i bibeln också, den klassiska " liknelsen om den förlorade sonen" i Lukas 15:11-32 om jag inte minns fel.

Lilla diskanten efter allt detta och sen plingade jag lite till på pianot. Hem fort som attan och kolla på Idol. GAH! Jag älskar det programet! Det är ju så sjukt roligt! Speciellt de som är så stört dåliga! Haha! Garvar så man nästan kissar på sig! Haha!

I morgon är det Saxsaxsaxsaxsax, lektion, "duett m. Peter", Kvartett, Orkester och Tonåååår. Härligt Härligt! Ska försöka hinna plugga lite innan. Men får se hur det blir med det. På torsdag ska jag iaf promenera med Julia! Åh, det ska bli härligt! Hoppas bara det är sådär höstigt väder!

Kom ihåg innan Stockholm:
Ladda kameran,
Ladda mobilen
Kolla skolarbetet (framförallt matte /no)
Leta fram badkläder!

jahaadu, nu är det snart nattinatti, börjar 9 i morgon. HÄRLIGT! Cabaré första lektionen, och vi ska dansaaaa. Ni vet den dära dansen när man först tar fram ena handen och sen den andra, vänder på dem, på axlarna, höfterna och rumpan och skaakaar. Älskar den ! Haha!


Beach! H j ä r t a

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback