Tråksöndag

Jag är verkligen seg idag. Orkar ingenting, har spelat lite sax och gitarr, men inte mer.
Var på Gudstjänst i morse, det var najs, men kaffet var äckligt så jag ville inte ha det. Ikväll ska vi äta thai. Nummer 8 ja tack ! :D

funderar på att gå på konserten ikväll, skulle tydligen vara mycket blås och framförallt mycket sax. Hade inte varit helt fel. Klockan 6. Yes, jag ska ta mig i kragen och gå dit.
Imorgon börjar lovet på riktigt och det börjar jag med ett heldagsrep i 6 timmar. Heja! Tisdag likaså, sen på onsdag börjar det riktiga lovet! Och jag längtar tills på lördag, då är det Helsjönpartey! Soft!

Nu ska jag lyssna lite mer på Magnus Carlsson. Haha!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna Lojander

ses på onsdag då :) skulle tro att jag är klar mellan 11-12?

2009-10-25 @ 20:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback