Strax dags för slagsmål men först kommer blåsljud

Äta frukost framför datorn - den nya äta frukost framför TVn.
Jag har inte gillat frukost särskilt mycket, men när jag får sova riktigt länge, som jag gjorde idag. Hela 12 timmar och 30 minuter fick jag sovt. Säger man ens sovt. Whatever, sovt, sovit, sovat vem bryr sig?
Så nu äter jag frukost, te (ofc) apelsinjuice, macka med lemoncurd (L) på, och flingor med youghurt. Mumma!
Vad ska jag hitta på idag.. ingen aning, kanske fota klart mammas grejer till vackrapaket. Städa lite, plugga lite, ta en promenad, sola bada dricka pina colada. Åh, jag längtar tillbaka till Mallorca.. Fast jag älskar kylan, så länge men har kläder på sig så att man inte fryser dvs. Då är det underbart!

Igår var jag på filmkväll, vi såg The boat that rocked - sög. Och Twilight - lite tråkigt att se den igen, såg den i lördags, och det måste gå iaf några månader mellan varje film som man ska se flera gånger. OCH så såg vi Hunted. (?)  och den var stört bra. Skräckis och jag har så jäkla ont i halsen idag för att jag skrek. Jag tror att stackars Isak som satt brevid mig fick tinitus. Höll seriöst på å skita ner mig. Men den var as bra! Gött sen att cykla hem helt själv. Håhå, men va tusan, man sjunger lite och annat skoj så löser sig det med.

Haha jag sov med smink inatt för att jag inte orkade att ta bort det, och när jag vaknade i morse så var allting ner kladdat och det var längesen jag kände mig så äcklig! (ofta någon ens bryr sig, haha!)


Nä nu ska jag hitta på något annat spännande,
pusselipusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback