Sol

Lite bränna skulle inte sitta fel nu. Funderar på att sola solarium. Är det farligt, nja. Inte typ en gång.
Eller så käkar jag morötter tills jag dör. Oxå ett alternativ. Men solarium. Hm.. kanske. Får se vad mamma säger.
Haha.
Har varit hemma hela dagen och tagit det lungt. Eller ah nästan. Jag var en sväng i kyrkan och lämnade fem kassar med böcker till höstmarknaden och så har jag ätit lunch uppe hos låtsas farmor och farfar. Lax.. mums! Hoppas på god mat idag, och så hoppas jag att ipren inte har något negativ verkan på mig. Det står ju faktiskt
"Biverkningar:
Huvudvärk"
på bipacksedeln
Och jag vet inte hur tryggt det känns, however. Tror jag ska knapra lite mer nu.
Juste jag ska ringa till jobbet ang. jobb till jul /höstlovet!
HOppas på lite extra pling i kassan.

Och så saknar jag min fina storasyster. Har inte träffat henne på HUR länge som helst!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jossiiiss

<3

2009-10-13 @ 18:21:00
Postat av: Supervalpen

Äsch solaruim är väl ingenting, det ökar bara chansen att få hudcancer med 50% på 20 minuter :D



Och om du ska jobba på höstlovet får du inte glömma orkesterrepen på måndag och tisdag !

2009-10-13 @ 18:44:37
URL: http://www.supervalpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback