Skapa eget

Nu har den dära känslan av att vilja flytta hemifrån kommit igen. Det är absolut inte det att jag inte trivs hemma för det gör jag. Men jag skulle vilja ha en egen lägenhet som jag får inreda som jag vill, och få ta massor utav ansvar. Köpa hem mat, betala räkningar och annat vuxet.
Jag tror att jag växer upp för fort egentligen. Jag glömmer liksom bort att vara dumstridig tonåring ibland. Det är ju trots allt det vi är till för. Att käfta emot och bara allmänt trotsiga. Eller?
Nej, kanske inte riktigt så. :P

Jag gillar att titta i heminredningskataloger och jag vet redan hur min lägenhet ska se ut. Vilka rum som ska gå i vilket tema osv. Åh, vad roligt! Snart är jag där! Men först, engelskaläxan och lite musikteori, samt kvartettövning.
Jag ska också börja skriva på IUPn för det har jag inte gjort än. Sen ska jag laga middag och städa rummet. Spela saxofon och mysa på tonår!

Hoppas ni har haft en bra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Supervalpen

Haha, jag tycker att det är bra att växa upp, känner mycket väl igen vad du menar med att vilja flytta hemifrån till något eget, ÄVEN om man trivs hemma :)

2009-10-22 @ 09:36:20
URL: http://www.supervalpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback