Om jag ska falla, ska jag falla fritt

Hemmamys ikväll. Har gjort iordning grönsaksdipp som står och gottar sig i kylen, ska strax skära upp lite morötter. Mamma var världens bästa och köpte mörk mintchoklad och sa att jag fick prova det nya téet som har kommit in på www.vackrapaket.se . Ska fota alla de nya produkterna i morgon. Men ikväll blir det körslaget, blogawards och någon film kanske. Riktigt myspys med mig själv. Längtar redan tills hela huset sover och bara jag är vaken.

http://open.spotify.com/track/6V8bwf2SMbET7DiH05oTiK
Finaste, och med lite fantasi så beskriver den alla mina tankar som far runt i huvudet nu.

Melissa Horn är verkligen en fin människa. Älskar henne. Funderar på att gå på hennes konsert i Göteborg, 29 november. Ska bara hitta någon som vill gå med mig.

Jag skar mig på ett lock förut, det gjorde ont.

Vi hörs senare ikväll.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kan följa med ;)

2009-10-25 @ 15:59:45
URL: http://sofieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback